kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

PROMOCJA FIRMY W INTERNECIE

Program szkolenia PROMOCJA FIRMY W INTERNECIE

Celem szkolenia jest:

  • Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w działaniach promocyjnych w Internecie.
  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii
  • Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy.
  • Poznanie konkretnych narzędzi do praktycznego wykorzystania

Profil uczestnika szkolenia

Specjaliści PR, specjaliści ds. reklamy i marketingu, rzecznicy prasowi firm i urzędów oraz wszystkie osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz.


O szkoleniu

Termin szkolenia otwartego: …zapytaj kiedy jest zaplanowane szkolenie otwarte
Miejsce: Kraków, Warszawa

Szkolenie zamknięte: …zapytaj o szkolenie w formie zamkniętej
Miejsce: dowolne


Program szkolenia
II dni / 16h
1. Rodzaje, metody i uwarunkowania narzędzi promocyjnych w Internecie
• Jak Internet zmienił zachowania konsumentów i działalność firm
• Modele cenowe
• Reklama odsłonowa i wideo
– Popularne formy reklamy
– Na co zwrócić uwagę planując reklamę odsłonową
– Dobre praktyki
• Marketing w wyszukiwarkach (SEO i SEM)
– Zasady działania robotów przeszukujących strony
– Podstawowe założenia optymalizacji stron i pozycjonowania
– Reklama AdWords
• Marketing afiliacyjny i reklama efektywnościowa
• E-mail marketing
– Zastosowania
– Na co zwrócić uwagę tworząc skuteczny mailing
• Social media marketing
– Mechanizm marketingu szeptanego i wirusowego
– Kluczowe założenia obecności firmy w Social Media
– Facebook – o serwisie, zakładanie fanpage, możliwe formy promocji
– Blogi – prowadzenie bloga firmowego i współpraca z blogerami
– Mikroblogi – Twitter
– Inne serwisy, m.in.  fora internetowe, serwisy wideo
• Geolokalizacja i grywalizacja oraz rozwiązania mobilne
• Database marketing
2. Organizacja działań promocyjnych w Internecie
• Jak prawidłowo przygotować kampanię reklamową w Internecie
– Mierzenie efektów różnych działań e-marketingowych
– Analiza ruchu na witrynie www (np. Google analytics)
– Uwarunkowania technologiczne
• Tworzenie strategii
– Analiza sytuacji wyjściowej
– Określanie grup docelowych i celów
– Dobór sposobów komunikacji (promotion mix)
– Zdefiniowanie najważniejszych parametrów promocji w necie
• Kryteria oceny zewnętrznych podmiotów realizujących działania e-marketingowe
• Warsztat – tworzenie strategii promocji przedsiębiorstwa w Internecie


Trener prowadzący szkolenia promocja firmy w internecie:

Adam Kaliszewski – absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zdobywał doświadczenie w agencjach PR – m.in. On Board i Eskadra Publica. Odpowiadał także za komunikację Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA (był m.in. współodpowiedzialny za organizację bloku „Ochrona Zdrowia” podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy).

Pracował oraz realizował szkolenia social media dla klientów z branży farmaceutycznej, finansowej, IT, motoryzacyjnej, a także dla instytucji kultury i NGO. Publikował m.in. w magazynie „Marketing w Praktyce”.

Pełnił funkcję Head of Operations & IT w MyDeal.pl, trzecim co do wielkości i zasięgu serwisie zakupów grupowych w Polsce. Odpowiadał za całość działań e-PR serwisu MyDeal.pl, koordynację działów obsługi klienta i partnerów biznesowych, prowadzi także liczne szkolenia wewnętrzne dla pracowników firmy. Jest miłośnikiem nowych technologii i mediów społecznościowych, na bieżąco śledzi trendy, nowinki, udane i nieudane działania komunikacyjne. Obecnie pracuje w Solski Burson-Marsteller na stanowisku Digital Strategist.


Polecam szkolenie osobom, które chcą poznać specyfikę funkcjonowania firmy w social media. Dużo ciekawych przykładów i praktycznych aspektów sieci.”

uczestnik szkolenia social media, specjalista PR Kompania Piwowarska

„Trener prowadzący dobrze przygotowany.Sposób prowadzenia interesujący, sprzyjający dyskusji i dobrej atmosferze. Możliwość zadawania pytań przez uczestników bardzo cenna”
uczestnik szkolenia social media z Ministerstwa Infrastruktury


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Adam Kaliszewskiego i za jego zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.

Back to Top