kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

Tworzenie komunikatów na potrzeby mediów szkolenie otwarte 8.05.2019 r

Program szkolenia

Tworzenie komunikatów na potrzeby mediów

Cele szkolenia:

  • Przedstawienie najważniejszych zasad pisania komunikatów atrakcyjnych dla mediów i zrozumiałych dla odbiorców.
  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wykorzystać media do promocji działań firmy.
  • Doskonalenie umiejętności tworzenia i redagowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb mediów.

Charakter zajęć:

  • Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
  • Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności
  • W trakcie ćwiczeń korzystamy z sytuacji realnych, dopasowanych do specyfiki firm uczestników

Profil uczestnika szkolenia
Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności PR.

O szkoleniu

Termin szkolenia otwartego:

Tworzenie komunikatów na potrzeby mediów szkolenie otwarte 8.05.2019 r

Miejsce:  Warszawa

Grupa: 6 uczestników

Cena: 700 zł netto / osoba / 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych (8×45 min)

Zapisy: biuro@szkolenia-pr.com.pl


PROGRAM

  1. Czego potrzebują i oczekują dziennikarze?
  2. Medialna atrakcyjność tekstu:
  • aktualność
  • klarowność
  • rzeczowość
  • precyzja
  • język komunikatu
  1. Jak zachować profesjonalizm i być zrozumiałym dla przeciętnego odbiorcy?
  2. Dlaczego warto pisać poprawnie?
  3. Dobre praktyki.
  4. Najczęściej popełniane błędy.

Trener prowadzący szkolenia

URSZULA PODRAZA

Urszula Podraza – ekspert public relations z ponad 25-letnim doświadczeniem, obejmującym pracę w mediach i zarządzanie komunikacją, trener, wykładowca akademicki.

Przeprowadziła kilkaset szkoleń poświęconych wystąpieniom publicznym, kontaktom z mediami, komunikacji kryzysowej, public affairs. Pracuje dla sektora publicznego (zrealizowane szkolenia m.in. dla Sądu Najwyższego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Obrony Narodowej, Ministerstwa Finansów, Urzędu Zamówień Publicznych, jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli) jak i biznesu (m.in. ING Bank, IKEA, Skanska, British American Tobacco).

Autorka wielu publikacji na temat komunikacji publikowanych w mediach branżowych oraz książki Kryzysowe public relations”.


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Urszulę Podrazę i za jej zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.
Back to Top