kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE FACEBOOKA W MARKETINGU I REKLAMIE FIRMA NA FACEBOOKU

Program szkolenia PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE FACEBOOKA
W MARKETINGU I REKLAMIE
FIRMA NA FACEBOOKU, SZKOLENIA FACEBOOK

  Celem szkolenia jest:
  • Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w działaniach promocyjnych w Internecie.
  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii
  • Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy.
  • Poznanie konkretnych narzędzi do praktycznego wykorzystania

Profil uczestnika szkolenia social media

Specjaliści PR, specjaliści ds. reklamy i marketingu, rzecznicy prasowi firm i urzędów, osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz oraz osoby indywidualne zainteresowanie zdobywaniem wiedzy w ramach w szkolenia social media.


O szkoleniu

Cena szkolenia online: 3000-4000 zł netto dla grupy od 1-10 osób. Cena zależy od realizowanego programu szkolenia oraz wersji zaawansowania.

Termin szkolenia otwartego: …zapytaj kiedy jest zaplanowane szkolenie otwarte
Miejsce: Online

Szkolenie zamknięte: …zapytaj o szkolenie w formie zamkniętej

Miejsce: Online


Program szkolenia 1 dzień / 8 godzin

1. WSTĘP MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – NOWY STANDARD KOMUNIKACJI
Prezentacja + przykłady

  • Skąd bierze się fenomen społeczności w Internecie?
  • Social Media istnieją od zawsze – krótka historia internetowych społeczności
  • Czy media społecznościowe są naprawdę potrzebne firmom/organizacjom?
  • Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji
  • Social media a „reklama, jaką znamy”
  • Dlaczego media społecznościowe należy traktować poważnie: strategia komunikacji, dobór kanałów, odpowiednie wyszkolenie personelu (zarówno odpowiadającego bezpośrednio za komunikację w Social Media, jak i pozostałych pracowników)

2. FACEBOOK – ZANIM ZAŁOŻYMY FANPAGE
Prezentacja + przykłady + warsztat + ćwiczenia

  • Facebook w Polsce i na świecie – charakterystyka polskich użytkowników.
  • Fanpage – zastosowania, możliwości i ograniczenia.
  • Tworzenie Fanpage.
  • Profil a Fanpage
  • Grupa VS Fanpage – podobieństwa i różnice, wady oraz zalety.
  • Jak stworzyć i prowadzić popularny Fanpage.
  • Jak założyć Fanpage profil firmowy na Facebooku?- jak założyć Fanpage?

– omówienie błędów popełnianych na etapie zakładania Fanpage
– edycja Fanpage
– personalizacja Fanpage omówienie funkcji menu
– ustawienia Fanpage
– zarządzanie uprawnieniami
– podstawowe informacje
– zdjęcia profilowe
– zarządzanie administratorami
– aplikacje: notatki, film, wydarzenia ,zdjęcia, linki, zakładki.
– jak efektywnie wykorzystać te aplikację do promocji firmy.
– jak skrócić i stworzyć indywidualny adres URL Fanpage
– jak korzystać z funkcji pomocy dla Fanpage na Facebooku

  • Zakładki

– jak dodać zakładkę do Fanpage
– kreatory do tworzenia zakładek
– jak zainstalować aplikację do budowy zakładek na Fanpage
– zarządzanie zakładkami na Fanpage
– ustawienie zakładki domyślnej
– różne przykłady efektywnego wykorzystywania zakładek do promocji firmy
– aplikacje konkursowe w zakładkach
– umieszczanie newslettera na Fanpage
– umieszczanie filmów w zakładkach
– zmiana nazwy zakładki

  • Omówienie innych aplikacji używanych w marketingu i promocji firmy na Facebook
  • Integracja profilu firmowego na Facebooku z innymi serwisami
  • Wykorzystanie wtyczek Social Plugins na Facebooku
  • Omówienie możliwości korzystania z developers.facebook.com
  • Optymalizacja i pozycjonowanie Fanpage SEO – podstawowe zasady
  • Promocji firmy na Facebooku – podstawowe błędy.
  • Jak pozyskać fanów na nasz Fanpage
  • Jak zwiększyć ruch fanów na naszym Fanpage
  • Reklama na Facebook.

– zalety reklamy na Facebooku
– co to jest maksymalny CPC?
– co to jest CTR?
– jak dobrać budżet do kampania na Facebooku
– tworzenie reklamy skierowanej do docelowej grupy odbiorców
– jak przygotować grafikę do reklamy

  • Jak zorganizować konkurs na Facebooku – regulamin
  • Statystyki Fanpage i mierzenie efektów

3. MOBILNE TECHNOLOGIE W SŁUŻBIE FACEBOOKA
Prezentacja + przykłady

  • Mobilny internet = mobilne społeczności
  • Omówienie podstawowych platform (iPhone, Android, iPad i tablety)
  • Możliwości wykorzystania kanałów mobilnych do promocji firmy na Facebooku

4. PRACOWNIK NASZEJ FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, NA FACEBOOKU
Prezentacja + przykłady

  • Jak wybrać odpowiedniego „człowieka od Internetu” – pożądane cechy i predyspozycje, określenie zasad pracy, trudny wybór: pracownik, czy agencja?
  • Jak nasi pracownicy mogą nam pomóc w działaniach w Social Media, a jak mogą nam zaszkodzić?
  • Jak znaleźć pracowników/podwykonawców w mediach społecznościowych?

5. BURZA MÓZGÓW I WSTĘP DO TWORZENIA STRATEGII DZIAŁAŃ FIRMY NA FACEBOOKU
Praca grupowa + dyskusja + burza mózgów


Metodologia szkolenia

Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład interaktywny, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje. W ramach szkolenia social media oferujemy także 30 – dniową konsultacje online trenerem szkolenia.


Trener prowadzący szkolenia social media:

Adam Kaliszewski – absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zdobywał doświadczenie w agencjach PR – m.in. On Board i Eskadra Publica. Odpowiadał także za komunikację Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA (był m.in. współodpowiedzialny za organizację bloku „Ochrona Zdrowia” podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy).

Pracował oraz realizował szkolenia social media dla klientów z branży farmaceutycznej, finansowej, IT, motoryzacyjnej, a także dla instytucji kultury i NGO. Publikował m.in. w magazynie „Marketing w Praktyce”.

Pełnił funkcję Head of Operations & IT w MyDeal.pl, trzecim co do wielkości i zasięgu serwisie zakupów grupowych w Polsce. Odpowiadał za całość działań e-PR serwisu MyDeal.pl, koordynację działów obsługi klienta i partnerów biznesowych, prowadzi także liczne szkolenia wewnętrzne dla pracowników firmy. Jest miłośnikiem nowych technologii i mediów społecznościowych, na bieżąco śledzi trendy, nowinki, udane i nieudane działania komunikacyjne. Obecnie pracuje w Solski Burson-Marsteller na stanowisku Digital Strategist.


Polecam szkolenie osobom, które chcą poznać specyfikę funkcjonowania firmy w social media. Dużo ciekawych przykładów i praktycznych aspektów sieci.”

uczestnik szkolenia social media, specjalista PR Kompania Piwowarska

„Trener prowadzący dobrze przygotowany.Sposób prowadzenia interesujący, sprzyjający dyskusji i dobrej atmosferze. Możliwość zadawania pytań przez uczestników bardzo cenna”
uczestnik szkolenia social media z Ministerstwa Infrastruktury


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Adam Kaliszewskiego i za jego zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.

Back to Top