kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

E-PR PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE

SZKOLENIE SOCIAL MEDIA , E-PR PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE FACEBOOK, TWITTER, MIKROBLOGI, BLOGI

Cele szkolenia:

  • Podniesienie umiejętności poruszania się uczestników w obszarze social media i realizacji kampanii public relations w internecie
  • Dostarczenie osobom posiadającym już praktykę i doświadczenie w public relations wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania PR poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii
  • Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy.
  • Poznanie konkretnych narzędzie do praktycznego wykorzystania

Charakter zajęć:

  • Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
  • Warsztatowa forma: zadania, ćwiczenia, angażowanie uczestników
  • Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności

Profil uczestnika szkolenia social media

Specjaliści PR, specjaliści ds. reklamy i marketingu, rzecznicy prasowi firm i urzędów, osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz oraz osoby indywidualne zainteresowanie zdobywaniem wiedzy w ramach w szkolenia social media.


O szkoleniu

Termin szkolenia otwartego:

Termin szkolenia otwartego: …zapytaj kiedy jest zaplanowane szkolenie otwarte
Miejsce: Kraków, Warszawa

Miejsce: Warszawa

Szkolenie zamknięte: …zapytaj o szkolenie w formie zamkniętej

Miejsce: dowolne

Program szkolenia

I dzień / 8h
1. WSTĘP

2. MINI CASE
Inspiracja – przykład skutecznej kampanii bazującej na wykorzystaniu Internetu – jako inspiracja dla całego szkolenia.Case study

3. PUBLIC RELATIONS A INTERNET

  • Jakie zalety ma Internet dla działań public relations?
  • A jakie wady?
  • Kiedy warto korzystać z działań PR w Internecie?

Dyskusja moderowana + zadanie

4. PODSTAWOWE NARZĘDZIA

Przegląd podstawowych form i narzędzi przydatnych w prowadzeniu działań PR w Internecie (m.in. serwis internetowy, blog, audio i video blog, lista dyskusyjna, forum internetowe itd.)

Prezentacja

5.CASE STUDY
Przykład skutecznej kampanii bazującej na wykorzystaniu internetu

Case study

6.SOCIAL MEDIA – O CO CHODZI

  • Na czym polega idea social media?
  • Jaką zmianę wprowadza dla komunikacji w Internecie?
  • Co oznacza dla specjalisty PR?

Prezentacja + dyskusja

7. JAK SIĘ PORUSZAĆ W SOCIAL MEDIA
„Filozofia” uprawiania public relations w social media. Główne zasady – „do & dont’s”

Prezentacja

8. NARZĘDZIA: FACEBOOK

  • Co to jest life-streaming?
  • Jak działa facebook.com?
  • Na co zwrócić uwagę (porady praktyczne)?
  • Jakie daje możliwości?
  • W jakich sytuacjach warto go używać?

Prezentacja

9.CASE STUDY – FACEBOOK

Analiza przykładowych – udanych – działań PR z wykorzystaniem facebook.com

Case study

10. TWITTER

  • Co to jest mikrobloging?
  • Jak działa twitter.com?
  • Na co zwrócić uwagę (porady praktyczne)?
  • Jakie dają możliwości?
  • W jakich sytuacjach warto ich używać?

Prezentacja + dyskusja

11. CASE STUDY-TWITTER
Analiza przykładowych – udanych działań PR z wykorzystaniem twitter

Case study

12. INNE SERWISY SOCIAL MEDIA

Przegląd innych serwisów social media

Prezentacja

13. SKUTECZNE WIRUSY

  • Na czym polega marketing wirusowy
  • Co sprawia, że viral się rozprzestrzenia
  • Jak tworzyć skuteczne wirusy?

Jakie dają możliwości? W jakich sytuacjach warto ich używać?

Prezentacja + mini case study

14.TWOJA FIRMA W ŚWIECIE SOCIAL MEDIA – BURZA MÓZGÓW

  • Jak wykorzystać social media dla promocji firm, w których pracują uczestnicy szkolenia?

Prezentacja + mini case study Burza mózgów

15. PODSUMOWANIE SZKOLENIA Interaktywne (dyskusja, wnioski) podsumowanie całego szkolenia.


Trener prowadzący szkolenie:

Sebastian Łuczak-doświadczony konsultant i doradca, trener, wykładowca. Fascynat wszystkiego, co związane jest z komunikacją marketingową. Ponad 15 lat praktyki i różnorodnych doświadczeń w wielu obszarach PR wykorzystuje jako konsultant, doradca, wykładowca i trener.

Kieruje własną agencją ŁUCZAK PR. Wcześniej był prezesem agencji Eskadra Publica, przez kilka lat rzecznikiem prasowym Banku Pekao SA (oraz szefem zespołu odpowiedzialnego za serwis www), liderem projektu w Biurze PR banku i ekspertem w Departamencie Marketingu Korporacyjnego, a także rzecznikiem Pomorskiego Banku Kredytowego. Ma za sobą również ponad 5 lat pracy dziennikarskiej (m.in. Kurier Szczeciński, Wprost, Sztandar Młodych, Morze i Ziemia, WWW, Obserwator Codzienny). Wykłada na kilku wyższych uczelniach: m.in. Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Gdańskiej i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.

Był Prezesem zarządu POLSKIEGO STOWARZYSZENIA PUBLIC RELATIONS. Zakładał i jest członkiem Rady Programowej portalu InternetPR.pl. Zasiadał w pierwszym składzie Rady Etyki Public Relations. Został wybrany Osobowością Polskiego PUBLIC RELATIONS (tytuł przyznany przez Home&Market w wyniku ankiety przeprowadzonej wśród specjalistów PR z korporacji i agencji public relations).

Polecam szkolenie osobom, które chcą poznać specyfikę funkcjonowania firmy w social media. Dużo ciekawych przykładów i praktycznych aspektów sieci.”

uczestnik szkolenia social media, specjalista PR Kompania Piwowarska

„Trener prowadzący dobrze przygotowany.Sposób prowadzenia interesujący, sprzyjający dyskusji i dobrej atmosferze. Możliwość zadawania pytań przez uczestników bardzo cenna”
uczestnik szkolenia social media z Ministerstwa Infrastruktury


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Sebastiana Łuczaka i za jego zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.

Back to Top