kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

Budowanie wizerunku instytucji poprzez kontakt z interesariuszami szkolenie otwarte 9.05.2019 r.

Program szkolenia

Budowanie wizerunku instytucji poprzez kontakt z interesariuszami

Cele szkolenia:
  • Zrozumienie zagadnień związanych z wizerunkiem instytucji i wpływem jej pracowników na ocenę skuteczności działania organizacji.
  • Poznanie metod budowania wizerunku instytucji dbającej o potrzeby i oczekiwania odbiorców.
  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych uczestników.

Charakter zajęć:

  • Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
  • Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności
  • W trakcie ćwiczeń korzystamy z sytuacji realnych, dopasowanych do specyfiki firm uczestników

Profil uczestnika szkolenia
Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności PR.

O szkoleniu

Termin szkolenia otwartego:

Budowanie wizerunku instytucji poprzez kontakt z interesariuszami szkolenie otwarte 9.05.2019 r

Miejsce:  Warszawa

Grupa: 17 uczestników

Cena: 500,00 zł netto / osoba / 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych (8×45 min)

Zapisy: biuro@szkolenia-pr.com.pl


PROGRAM

  1. Najważniejsze grupy odbiorców, kształtujących wizerunek instytucji:

– autodiagnoza

– oczekiwania poszczególnych interesariuszy wobec instytucji.

  1. Psychologiczne i społeczne uwarunkowania skutecznej komunikacji:

– co to jest pełny komunikat? (fakty-ustosunkowanie się-potrzeby)

– porozumienie bez przemocy – język w komunikacji

– metody pomagające uszczegółowić niepełną wypowiedź rozmówcy

  1. Rola pracowników w kreowaniu wizerunku instytucji:

– elementy składowe wizerunku instytucji publicznej

– prowadzenie rozmów i korespondencji

– kultura osobista podczas kontaktów z odbiorcami

  1. Pytania w komunikacji:

– zastosowanie pytań do efektywnego pozyskiwania informacji

– strategie zadawania pytań

  1. Jak profesjonalnie i skutecznie reagować na trudne sytuacje podczas rozmów z odbiorcami:

– typy trudnych odbiorców

– manipulacje stosowane przez klientów i obrona przed nimi

– komunikaty asertywne

– umiejętność rozpoznania własnych emocji, kontrola nad nimi, rozpoznanie emocji u innych.


Trener prowadzący szkolenia

URSZULA PODRAZA

Urszula Podraza – ekspert public relations z ponad 25-letnim doświadczeniem, obejmującym pracę w mediach i zarządzanie komunikacją, trener, wykładowca akademicki.

Przeprowadziła kilkaset szkoleń poświęconych wystąpieniom publicznym, kontaktom z mediami, komunikacji kryzysowej, public affairs. Pracuje dla sektora publicznego (zrealizowane szkolenia m.in. dla Sądu Najwyższego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Obrony Narodowej, Ministerstwa Finansów, Urzędu Zamówień Publicznych, jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli) jak i biznesu (m.in. ING Bank, IKEA, Skanska, British American Tobacco).

Autorka wielu publikacji na temat komunikacji publikowanych w mediach branżowych oraz książki Kryzysowe public relations”.


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Urszulę Podrazę i za jej zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.
Back to Top