kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

KOMUNIKACJA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ

efektywna komunikacja kryzysowa

Program szkolenia KOMUNIKACJA Z MEDIAMI W SYTUACJI KRYZYSOWEJ

zobacz także: ZAAWANSOWANE SZKOLENIE Z KOMUNIKACJI KRYZYSOWEJ…więcej
Cele szkolenia:

  • Przygotowanie do podjęcia skutecznej komunikacji w sytuacji kryzysowej
  • Zapoznanie z zasadami postępowanie w kryzysie i technikami wychodzenia z kryzysu …więcej
  • Nabycie umiejętności związanych ze skuteczną współpracą z mediami
  • Poznanie konkretnych narzędzie do praktycznego wykorzystania

Charakter zajęć:

  • Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
  • Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności
  • W trakcie szkolenia uczestnicy przygotują m.in. komunikat prasowy, scenariusz spotkania z mediami, strategię wyjścia z kryzysu itd.
  • Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia – warsztatowa forma, angażowanie uczestników, symulacja rozmów z dziennikarzami (rejestracja video i analiza – PRACA Z KAMERĄ ) itd.
  • W trakcie ćwiczeń korzystamy z sytuacji realnych, dopasowanych do specyfiki firm uczestników
  • Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje indywidualny komentarz/ocenę/porady

Profil uczestnika szkolenia
Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności PR związanych z efektywną komunikacją z mediami w sytuacjach kryzysowych.

O szkoleniu

Termin szkolenia otwartego:

Miejsce: Warszawa

Szkolenie zamknięte: …zapytaj o szkolenie w formie zamkniętej


Program szkolenia

1. CZYM JEST KRYZYS I JAKIE MOŻE MIEĆ SKUTKI DLA FIRMY?
Dyskusja moderowana na podstawie doświadczeń uczestników szkolenia + analiza case study

2. REGUŁY POSTĘPOWANIA W KRYZYSIE:

  • organizacja pracy, sztab kryzysowy – prezentacja
  • jakie zidentyfikować kluczowe grupy odbiorców w kryzysie – analiza case study + ćwiczenie w grupach
  • reguła 5P – prezentacja
  • najczęściej popełniane błędy – analiza case study

3. DZIAŁANIA FIRMY WOBEC KLUCZOWYCH GRUP DOCELOWYCH
dyskusja moderowana + analiza case study

  • działania wobec pokrzywdzonych
  • działania do pracowników
  • działania do liderów opinii
  • działania do opinii publicznej

4. MEDIA W KRYZYSIE

  • kluczowa rola mediów w kryzysie – sprzymierzeniec lub wróg – analiza case study
  • czego media potrzebują w sytuacji kryzysowej – prezentacja, analiza case study
  • budowanie przekazu w sytuacji kryzysowej, kluczowe treści w komunikacji w przypadku różnych sytuacji kryzysowych – ćwiczenie w grupach
  • narzędzia komunikacji kryzysowej: oświadczenia, pytania i odpowiedzi – prezentacja + ćwiczenia indywidualne
  • jak udzielać informacji, odpowiadać na pytania – ćwiczenie z kamerą (nagranie + analiza)

Trener prowadzący szkolenia

URSZULA PODRAZA

Od kilkunastu lat zajmuje się komunikacją – najpierw jako dziennikarz Radia Kraków, później PR manager w Instytucie Książki, Międzynarodowym Centrum Kultury, Agencji Wenecja.

Jest trenerem i wykładowcą w kilku krakowskich uczelniach (m.in. UJ, UEK, WSE). Specjalizuje się w public relations instytucji publicznych, zarządzaniu kryzysem i działaniach public affairs.

Jedna z założycielek Stowarzyszenia Kraków PR, członek Rady Programowej TVP Kraków. Autorka licznych publikacji w prasie branżowej, a także poradnika „Współpraca z mediami”, powstałego we współpracy z IMGW, wyróżnionego nagrodą Ministra Środowiska oraz wydanej w 2009 r. książki „Kryzysowe public relations”.

Instytucje przeszkolone przez trenera: Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Obrony Narodowej, Prokuratura Rejonowa w Rzeszowie , Prokuratura Okręgowa Gdańsk, Sąd Okręgowy w Krakowie , Sąd Najwyższy , Urząd Miasta Krakowa, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Komenda Wojewódzka Straży Pożarnej w Krakowie , Komenda Wojewódzka Straży Pożarnej w Łodzi , Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Główny Urząd Górniczy, Uniwersytet Jagielloński.

Ponad to Urszula Podraza była doradcą Wojewody Małopolskiego w zakresie kontaktów z mediami i PR w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie.


cena za 1 uczestnika

490 zł netto 1 dzień
    • szkolenie otwarte
    • materiały szkoleniowe drukowane i na DVD
    • całodzienny catering
    • sala szkoleniowa w centrum Warszawy
    • certyfikat dla uczestnika szkolenia
    • wsparcie uczestnika po szkoleniu


* uczestnicy z jednej firmy


Rejestracja na szkolenie przy pomocy formularza PDF

Prosimy wypełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie:
1. Pobierz formularz Kwestionariusz zgłoszeniowy
2. Wypełniony formularz zgłoszenia prosimy odesłać na nr. fax 12 418 41 63
lub w formie skanu dokumentu PDF na adres:biuro@szkolenia-pr.com.pl
3. W razie pytań zadzwoń

tel. +48 607 684 123

jesteśmy do Twojej dyspozycji Płatności za szkolenie na podstawie FV w terminie 14 dni od realizacji szkolenia.
Rezygnacja ze szkolenia -informacja w formularzu zgłoszeniowym


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Urszulę Podrazę i za jej zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.

Back to Top