kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

KONTAKTY Z MEDIAMI

szkolenia kontakty z mediami-trening medialny

SZKOLENIA KONTAKTY Z MEDIAMI – TRENING MEDIALNY

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA KONTAKTY Z MEDIAMI TRENING MEDIALNY …zobacz program

PROGRAM SZKOLENIA KONTAKTY Z MEDIAMI TRENING MEDIALNY realizujemy w trzech wersjach:

6


Program szkolenia KONTAKTY Z MEDIAMI – TRENING MEDIALNY

Cele szkolenia:

  • Wyszkolenie umiejętności koniecznych do sprawnej komunikacji z mediami
  • Ćwiczenie praktycznych umiejętności wypowiadania się dla mediów
  • Narzędzia przydatne przy przygotowywaniu wypowiedzi pisemnych, rozmów z dziennikarzami i/lub wystąpień przed kamerą.
  • Opanowywanie napięcia, stresu i tremy
  • Jak napisać informację prasową?…więcej
  • Jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem? …więcej
  • Jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem w studio radiowym? …więcej
  • Jak przygotować się do wystąpienia przed kamerą? …więcej
  • Jak przygotować się do konferencji prasowej? …więcej
  • Jak przygotować konferencje prasową? …więcej
  • Zapoznanie się z taktyką radzenia sobie z trudnymi pytaniami podczas wywiadu … więcej
  • Prawo prasowe w pracy Rzecznika Prasowego… więcej

 Charakter zajęć:

  • Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia – warsztatowa forma, angażowanie uczestników, symulacja rozmów z dziennikarzami (rejestracja video i analiza – PRACA Z KAMERĄ ) itd.
  • W trakcie ćwiczeń korzystamy z sytuacji realnych, dopasowanych do specyfiki firm uczestników
  • Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje indywidualny komentarz/ocenę/porady

 


Profil uczestnika szkolenia
Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności PR związanych z efektywną komunikacją z mediami.

O szkoleniu

Termin szkolenia otwartego:

Miejsce: Warszawa

Szkolenie zamknięte: …zapytaj o szkolenie w formie zamkniętej

Miejsce: dowolne

Program szkolenia

II dni / 16h

Dzień I / 8 h
1. Proces komunikacji interpersonalnej
2. Elementy prawa prasowego – autoryzacja
3. Zasady skutecznej współpracy z mediami

  • wymagania mediów i potrzeby mediów
  • „atrakcyjność” medialna
  • okazje do zaistnienia w mediach
  • sposoby zjednywania sympatii mediów
  • budowanie baz mediów

4. Podstawowe formy komunikowania się z mediami

  • informacja prasowa
  • backgrounder
  • oświadczenie
  • wywiad: prasowy, radiowy, telewizyjny – jak planować i prezentować wypowiedź
  • konferencja prasowa

Dzień II / 8 h
Trening medialny

  • pisanie tekstów dla prasy
  • ĆWICZENIA z kamerą i mikrofonem; rozmowa z dziennikarzem pasywnym i agresywnym: odpowiedzi na trudne pytania
  • planowanie i prowadzenie konferencji prasowej – szanse i niebezpieczeństwa

Trener prowadzący szkolenia kontakty z mediami-trening medialny:

URSZULA PODRAZA

Od kilkunastu lat zajmuje się komunikacją – najpierw jako dziennikarz Radia Kraków, późŸniej PR manager w Instytucie Książki, Międzynarodowym Centrum Kultury, Agencji Wenecja.

Jest trenerem i wykładowcą w kilku krakowskich uczelniach (m.in. UJ, UEK, WSE). Specjalizuje się w public relations instytucji publicznych, zarządzaniu kryzysem i działaniach public affairs.

Jedna z założycielek Stowarzyszenia Kraków PR, członek Rady Programowej TVP Kraków. Autorka licznych publikacji w prasie branżowej, a także poradnika „Współpraca z mediami”, powstałego we współpracy z IMGW, wyróżnionego nagrodą Ministra Środowiska oraz wydanej w 2009 r. książki „Kryzysowe public relations”.

Instytucje przeszkolone przez trenera: Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Obrony Narodowej, Prokuratura Rejonowa w Rzeszowie , Prokuratura Okręgowa Gdańsk, Sąd Okręgowy w Krakowie , Sąd Najwyższy , Urząd Miasta Krakowa, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Komenda Wojewódzka Straży Pożarnej w Krakowie , Komenda Wojewódzka Straży Pożarnej w Łodzi , Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Główny Urząd Górniczy, Uniwersytet Jagielloński.

Ponad to Urszula Podraza była doradcą Wojewody Małopolskiego w zakresie kontaktów z mediami i PR w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie.


cena za 1 uczestnika

490 zł netto 1 dzień
    • szkolenie otwarte
    • materiały szkoleniowe drukowane i na DVD
    • całodzienny catering
    • sala szkoleniowa w centrum Warszawy
    • certyfikat dla uczestnika szkolenia
    • wsparcie uczestnika po szkoleniu

cena za 2 uczestników *

690 zł netto 1 dzień
    • szkolenie otwarte
    • materiały szkoleniowe drukowane i na DVD
    • całodzienny catering
    • sala szkoleniowa w centrum Warszawy
    • certyfikat dla uczestnika szkolenia
    • wsparcie uczestnika po szkoleniu

cena za 3 uczestników *

1099 zł netto 1 dzień
    • szkolenie otwarte
    • materiały szkoleniowe drukowane i na DVD
    • całodzienny catering
    • sala szkoleniowa w centrum Warszawy
    • certyfikat dla uczestnika szkolenia
    • wsparcie uczestnika po szkoleniu

 


* uczestnicy z jednej firmy


Rejestracja na szkolenie przy pomocy formularza PDF

Prosimy wypełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie:
1. Pobierz formularz Kwestionariusz zgłoszeniowy
2. Wypełniony formularz zgłoszenia prosimy odesłać na nr. fax 12 418 41 63
lub w formie skanu dokumentu PDF na adres:biuro@szkolenia-pr.com.pl
3. W razie pytań zadzwoń

tel. +48 607 684 123

jesteśmy do Twojej dyspozycji Płatności za szkolenie na podstawie FV w terminie 14 dni od realizacji szkolenia.
Rezygnacja ze szkolenia -informacja w formularzu zgłoszeniowym


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Urszulę Podrazę i za jej zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.

Back to Top